reklama

Koľko máte rokov?

Rozprávam sa s klientom, starším pánom. Obidvaja sme (mierne) ukecaní. Prebrali sme všetko potrebné. Začali sme sa baviť aj o nepotrebnom. O tom, prečo a kam sa chce presťahovať. O tom, ako som sa dostala k mojej práci (čistá náhoda - kamoškina sesternica hľadala niekoho do partie). Po chvíli začal byť zvedavý.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Akú školu som skončila. Kde bývam. Teda, v ktorej dedine. Nie, že by chcel vidieť občiansky. Prichádza otázka na telo: „Vidím, že nemáte obrúčku, takže ste asi slobodná...“ 

Odpovedám: „Jasné, som. Svadba stojí veľa a rozvod ešte viac. Nie som taká bohatá, aby som si mohla dovoliť jedno aj druhé.“
„No jasné, ekonómka sa hneď prejavila.“ Smeje sa pán spolu so mnou. Ale nevzdáva to: „Mal by som niekoho pre vás. Taký mladý, šikovný, má niečo vyše 20 rokov. Veď vy tiež máte takých 22, nie?“
Videl ako sa smejem, tak pridal: „No dobre, možno 25?“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

O pár minút ma záchvat smiechu prešiel a konečne som mohla odpovedať: „O rok budem mať 40 a zajačikov nemám rada ani na jedenie.“

Asi začnem znova nosiť môj starý, dobrý, obľúbený strieborný prsteň / obrúčku, aby ma klienti prestali považovať za mierne odrastenú tínedžerku...

Sylvia Smatanová

Sylvia Smatanová

Bloger 
  • Počet článkov:  86
  •  | 
  • Páči sa:  38x

Človek, ktorý je stále na ceste. Lebo cesta je cieľ. Zoznam autorových rubrík:  Recenzie kníhSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu