reklama

Moja pani bývalá doktorka

Potrebovala som potvrdenie od mojej doktorky o preventívnej prehliadke. Pýtala sa ma, prečo nechodím na kontroly. Povedala som pravdu - aj 2 roky po operáciách mi býva zle v priestoroch, kde sa nevetrá, kde je zlý vzduch. To sú úrady, čakárne, ale aj autobusy. Znižuje sa mi vtedy tlak, točí sa mi hlava, strácam vedomie. Riešim to kávou, zeleným čajom a fľašou čistej vody, čo nosím stále so sebou. Veď prvé týždne po operáciách ma napínalo aj z vône vareného jedla a piť som mohla iba čistú vodu a biely čaj. Celodenné bolesti hlavy trvali skoro 4 mesiace. Toto všetko som vtedy mojej doktorke hovorila. Mávla rukou a ďalej si mlela svoje o "zaisťovacej liečbe". Aj preto som k nej prestala chodiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Teraz na mňa doslova vyštekla: Tak seď pri otvorenom okne!

Moja odpoveď: Sedela som, ale aj tak mi bolo zle a po hodine som sa musela ísť prejsť von.

Jej reakcia: Tak choď k psychiatrovi, nech Ti na to napíše diagnózu!

Pani (dnes už moja bývalá) doktorka - ďakujem pekne, po 3 rokoch mojej nie príliš veľkej spokojnosti ste ma dnes donútili konečne si nájsť iného lekára :-).

P.S.1: Viem, že sa dá objednať na presnú hodinu, ale za to sa platí a ak by som mala chodiť na kontroly podľa odporúčaní lekárov, tak celý môj invalidný dôchodok ide na benzín a poplatky za objednania u lekárov. Bývame na dedine a k lekárom treba vždy ísť do niektorého mesta. Auto pre mňa za týchto okolností nie je luxus, ale nevyhnutnosť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

P.S.2: Toto sa stalo asi pred rokom. Mám nového lekára. Takého, ktorý nepovažuje každého človeka za hypochondra. Takého, ktorý uznáva, že pacient má právo rozhodovať o svojom živote a liečbe.

Sylvia Smatanová

Sylvia Smatanová

Bloger 
  • Počet článkov:  86
  •  | 
  • Páči sa:  38x

Človek, ktorý je stále na ceste. Lebo cesta je cieľ. Zoznam autorových rubrík:  Recenzie kníhSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu