reklama

Na cene benzínu (až tak) nezáleží

Dve malé, prakticky susediace, okresné mestá. V obidvoch benzínová pumpa rovnakej značky. To je asi všetko, čo majú spoločné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Menšie mesto:

Prídem, natankujem, idem do predajne, nahlásim číslo stojana, zaplatím a idem preč. Ponáhľam sa, lebo večne aspoň pri jednom stojane "parkuje" nejaký nákladiak a ostatní šoféri, čo chcú naozaj tankovať, sa musia rozdeliť k ostatným stojanom. Každý sa ponáhľa, nie je čas ísť na WC či si vypiť kávu. Najskôr by som musela ísť preparkovať auto.

O trošku väčšie mesto:

Prídem k stojanu, z predajne vyjde pán. Príde ku mne, s úsmevom pozdraví a opýta sa, čo má natankovať a za koľko. Odpovedám podľa toho, čo zrovna dovolí peňaženka. On tankuje a ja odchádzam do predajne. Ak je zima, tak si tam pokojne vypijem kávu a zohrejem sa. Nemusím sa ponáhľať, vždy je voľný aspoň jeden stojan, takže moje auto neblokuje ďalších vodičov, ktorí chcú tankovať. Pán sa vráti do predajne. Oznámi, že je hotovo. S úsmevom poďakujem. Idem platiť, ale neviem číslo stojana. "To malé zelené je moje" informujem pani pri pokladni. Ona sa usmeje, ja zaplatím. Pri odchode si s pánom, čo mi tankoval, ešte zakývame a zaželáme pekný deň. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Priznávam, že neviem, koľko stojí benzín na jednej či druhej pumpe. Lebo niekedy na cene benzínu (až tak) nezáleží...

P.S.: Toto sa nestalo raz ani dvakrát. Takto funguje táto benzínka už nejaký ten rôčik. Dokonca cez leto tam mali šikovné baby, ktoré umývali sklá. Naozaj ich krásne, do čista umyli a nič za to nečakali. Kým som sa vrátila z predajne, už umývali sklá ďalším vodičom, takže som im nestihla dať žiadnu "odmenu". 

Sylvia Smatanová

Sylvia Smatanová

Bloger 
  • Počet článkov:  86
  •  | 
  • Páči sa:  38x

Človek, ktorý je stále na ceste. Lebo cesta je cieľ. Zoznam autorových rubrík:  Recenzie kníhSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu