reklama

Zmrzlina

Zastav sa v Rybanoch, majú tam výbornú zmrzlinu informovala ma kamoška. Neblázni, mám to z mesta domov len 10 km a ešte mám robiť po ceste prestávku kvôli zmrzline? krútila som hlavou. To bolo pred 2 rokmi na jeseň. O rok na jar som sa zastavila. Odbočila som do susednej uličky, auto nechala naštartované a v ňom oca. Pred nami stálo auto so značkou susedného okresu. Vedľa neho dvojica so zmrzlinou. V trávniku sa gúľal ich pes. Pozreli sme s ocom na seba a padla otázka: To prišli vyše 20 km na zmrzlinu?! Prešla som k stánku. Na pulte vystavený oznam: Ak nebudete spokojní s obsluhou, zavolajte na .... a tam číslo na mobil. Zaujímavé, niekoho zaujíma, či je zákazník spokojný. To nebýva u nás zvykom...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Pôvodne som si chcela vziať 1-2 kopčeky do kornútku. Uvidela som asi 10 druhov a upravila pôvodný plán. "Máte aj poháre zo skla? Koľko sa tam zmestí?" vyzvedala som. Keď už som tu, tak vyskúšam poriadne. Do pohára sa zmestili štyri kopčeky. Vlastne to boli Himaláje. Inde by sa rátali tak za šesť kopcov. Dievča za pultom pridalo čokoládovú polevu. "Vezmem si pohár dozadu, do auta, potom Vám ho prinesiem." Slečna sa zhovievavo usmiala. Asi som nebola prvá s podobou požiadavkou.

Sadla som do auta a pustila sa do testovania. Všetky chutili smotanovo, mliekovo. Žiadna umelina, cukor, sladidlá. Nenašla som jediný kúsok ľadu. V kávovej boli zrniečka zomletej kávy. Jogurtová bola trošku kyslejšia, grepová horkastá. Čokoládová nebola sladká, ale naozaj čokoládová. Vychutnávala som si najlepšiu zmrzlinu za posledných pár rokov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prišlo ďalšie auto. Starší manželia. Značka tuším susedného okresného mesta. Vystúpili a vyšli smerom na hlavnú cestu. S ocom sme pozreli na seba: "Tiež prišli na zmrzlinu?" smiali sme sa. O chvíľu prišla mladá dvojica. Vystúpili, vyšli na hlavnú cestu. Vrátili sa k autu so zmrzlinou. Išla som vrátiť prázdny pohár. Pred stánkom sedeli starší manželia z auta, čo parkovalo pri nás a vychutnávali si svoje porcie. 

Poďakovala som a pochválila. Škoda, že na pulte nie je aj telefónne číslo, na ktoré treba zavolať, ak je zákazník spokojný. S obsluhou aj so zmrzlinou. Hneď by som zavolala... 

Sylvia Smatanová

Sylvia Smatanová

Bloger 
  • Počet článkov:  86
  •  | 
  • Páči sa:  38x

Človek, ktorý je stále na ceste. Lebo cesta je cieľ. Zoznam autorových rubrík:  Recenzie kníhSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu