reklama

Nie je signál? To bude chyba telefónu.

Vyhľadala som v zozname číslo a volám. Ešte ani nestihlo doznieť prvé zvonenie, keď telefón ukončil hovor. Vypadol signál. Už zase. Presne tak, ako vypadáva už asi rok. Nie, nebývam hlboko v lesoch. A áno, už som to hlásila.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Chyba nie je v telefóne, ako sa ma pokúšal presvedčiť pán na linke. Mám nový telefón na dve SIMky a karta od druhého operátora má pravidelne plný signál. Okrem toho vypadávanie signálu bolo aj so starým telefónom. Tiež bol na dve karty a tiež karta od druhého operátora problém so signálom nemala. Po tomto vysvetlení sľúbil, že to preveria. Preverili. O pár dní volali, že naozaj našli chybu v pokrytí a už to dali do poriadku. Mali pravdu, od toho dňa bol signál podobnej kvality ako na druhej karte. Vydržalo to asi mesiac. Už asi mesiac sme zase tam, kde sme boli. Signál väčšinou na polovičnej úrovni. Zvyšok času je pod ňou. Občas dokonca vôbec nie je. Bývame v centre obce, ktorá má asi tisíc obyvateľov. V dohľade žiadne kopce. Do dvoch okresných miest to máme 10 km, do tretieho asi 20 km. Takže naozaj nie sme "na konci sveta". Včera som nemala signál ani v našej záhrade. A nebolo to prvý raz...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Posledné dni som častejšie sledovala kvalitu signálu. V okresnom meste na námestí bola polovica. Všetky dieliky svietili, len keď som bola na tom námestí na poschodí obchodného domu. U nás nie je signál často ani na záhrade, za ktorou už je len železničná trať. Nedávno som išla z Trenčianskych Teplíc. Signál sa úplne stratil skôr, ako som prešla za tabuľu, ktorá označuje koniec obce. Druhý operátor - signál o jeden dielik pod úrovňou plného. Záver je jasný - signál druhého operátora je takmer vždy plný, prípadne o jeden dielik menej. Zato signál na "pracovnom" čísle je maximálne na polovici. Vyššie "zablúdi" naozaj len výnimočne.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mobil pre mňa nie je hračka. Ani prostriedok na zabíjanie času s rodinou alebo kamarátmi. Pre mňa je to hlavne pracovný nástroj. Rovnako ako auto. A pracovný nástroj musí spoľahlivo fungovať. Ak to tak nie je, tak nemôžem pracovať. Nefunkčný pracovný nástroj treba vymeniť. Bez ohľadu na to, koľko za to platím. A pravdou je, že neplatím málo. Okolo 30 eur každý mesiac len za paušál bez telefónu, spolu s internetom je to vždy okolo 50. Pre Orange je to možno málo. Pre mňa viac ako dosť. Hlavne, ak platím za niečo, čo nemôžem využívať. Pritom Orange o probléme so signálom v našej lokalite vie. Poznám niekoľko ľudí, ktorí práve preto odišli. Odmietali chodiť telefonovať na dvor. O pár týždňov mi končí viazanosť. Najvyšší čas, aby som k inému operátorovi odišla aj ja...

Sylvia Smatanová

Sylvia Smatanová

Bloger 
  • Počet článkov:  86
  •  | 
  • Páči sa:  38x

Človek, ktorý je stále na ceste. Lebo cesta je cieľ. Zoznam autorových rubrík:  Recenzie kníhSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu