reklama

Dáma v rokoch

Sedím v kaviarni so staršou dámou. Patrí tu k invetnáru. Presne ako ja. Veď tu sme sa aj zoznámili. Má 78 rokov. To nie je preklep. Som maklérka, pozrela som si list vlastníctva. Je fakt, že na to nevyzerá.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Je úplne samostatná. Býva sama v byte. Jazdí autom. Pomáha dcére s malým synom. Hovorím jej, že som ju tu dávno nevidela.

Natešene sa chváli: "Bola som 6 týždňov v Chorvátsku."

Smejem sa: "No, to musela byť parádna dovolenka, keď trvala tak dlho."

Začala sa smiať aj ona: "Aká dovolenka? Pracovať som bola. Celý život som kuchárka. Bola som tam variť. Každý deň som vstávala o pol piatej ráno."

Mám 40 rokov a pre mňa ráno = denné svetlo. Všetko ostatné je hlboká noc. V zime teda mám "ráno" medzi ôsmou a deviatou. A moja najväčšia nočná mora je, že by som musela každý deň vstávať do práce za tmy. Ona to zvládala 6 týždňov. Vo veku 78 rokov. A o rok sa chystá znova...

Sylvia Smatanová

Sylvia Smatanová

Bloger 
  • Počet článkov:  86
  •  | 
  • Páči sa:  38x

Človek, ktorý je stále na ceste. Lebo cesta je cieľ. Zoznam autorových rubrík:  Recenzie kníhSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu