reklama

Kto má Alzheimera?

Doktorka si pozrela správu z CT a šokovane skonštatovala, že teda to mamine CT je hrozné. Mame odumierajú mozgové bunky, má Alzheimera... Zvyšok si už nepamätám. Žeby tiež Alzheimer?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Doktorke som povedala, že toto má mama už 6 rokov. Dokonca to bolo oveľa horšie. Vtedy tiež všetci doktori tvrdili, že je to Alzheimer a práve preto jej všetci odmietli dať urobiť akékoľvek vyšetrenia. Nehádala som sa s ňou, že sa to za tie roky výrazne zlepšilo napriek tomu, že mama neberie na pamäť žiadne lieky a okrem toho, klasická medicína Alzheimera predsa liečiť nedokáže. 

Večer sme doma prišli na to, že sme ešte niečo zabudli kúpiť, hoci sme to cez deň spomínali. Hovorím mame: "Prečo si mi to nepripomenula, keď sme boli v obchode? Vieš, že je toho veľa, nepamätám si všetko." Mama sa bránila: "Ja? Veď doktorka povedala, že mám Alzheimera, ja si nemusím nič pamätať!"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kto a akú chorobu to vlastne má?
 

Sylvia Smatanová

Sylvia Smatanová

Bloger 
  • Počet článkov:  86
  •  | 
  • Páči sa:  38x

Človek, ktorý je stále na ceste. Lebo cesta je cieľ. Zoznam autorových rubrík:  Recenzie kníhSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu