Ako poisťovňa Dôvera núti klientov poskytnúť svoje tel.číslo

Autor: Sylvia Smatanová | 23.1.2019 o 20:32 | Karma článku: 4,67 | Prečítané:  1855x

Preplatíme vám až 100 eur ročne za ošetrenie u zmluvného zubára. Ale dajte nám vaše telefónne číslo alebo e-mailovú adresu. Nemáte alebo nedáte? Tak sa zaregistrujte v našej elektronickej pobočke. Inak na preplatenie zabudnite.

Opatrujem mamu. Má vyše 70 rokov. Telo funguje, ale s hlavou je to horšie. Všade chodí so mnou, ale všetko za ňu vybavujem ja. Vo štvrtok sme išli spolu k zubárovi na preventívku. Všetko bolo v poriadku, len zubný kameň bolo treba odstrániť. Voľný termín bol hneď v piatok. Na druhý deň tiež všetko prebehlo hladko. Zaplatili sme za ošetrenie a sestrička ma upozornila, že mamina poisťovňa jej to môže preplatiť. Stačí vytlačiť nejaké tlačivo z ich stránky, priniesť ho potvrdiť, doložiť doklad o zaplatení a doručiť všetko do poisťovne. 

Cez víkend som sa pozrela na stránku poisťovne. Zistila som, že máme smolu. Poisťovňa má podmienku, že tlačivo musí byť vytlačené najneskôr v deň ošetrenia. Hľadáte logiku? Aj ja. Nenašla som. A rovnako som nenašla tlačivo. Patrí do skupiny vecí, ktoré sú dostupné až po zaregistrovaní do elektronickej pobočky. Nie som ich klientom. Nevidím dôvod na to, aby som sa tam registrovala. A registrovať tam mamu je úplný nezmysel. Hoci som tušila, že k peniazom sa nedostaneme, rozhodla som sa preveriť druhú možnosť - ísť na pobočku a nechať si tlačivo vytlačiť. Pokojne si môžu na mieste skontrolovať mamine doklady a aj ju osobne (prípadne aj jej zuby). Verila som, že tlačivo nám vydajú a napriek všetkému skúsime podať žiadosť. Smola. Tlačivo sme nedostali. Treba dať telefónne číslo. Bez neho systém nepustí. Čiže, ak chcete preplatiť napr. dentálnu hygienu, tak musíte okrem iných podmienok poisťovne, poskytnúť vaše tel. číslo e-mailovú adresu (vraj aj tak sa to dá) alebo sa prihlásiť do elektronickej pobočky.

Už raz som tejto inštitúcii moje tel. číslo poskytla. Vtedy, keď som obidvom rodičom vybavovala nové kartičky poistenca. Vraj, aby mi mohli poslať SMS, že sú kartičky už na pobočke. Super. Až na to, že od vtedy mi vždy, keď som rodičom išla dať predpísať lieky, pípalo cca 15 SMS o tom, aké lieky im boli predpísané (jeden liek = jedna SMS), do kedy platí recept, že som lieky vyzdvihla v lekárni... A dosť dlho som musela po telefóne niekoho z poisťovne presviedčať, že ja toto nepovažujem za úžasnú službu. Že ma to neskutočne otravuje. Že si to neželám. A nech moje tel.číslo navždy vymažú zo svojej databázy. Takto som vysvetlila pani na pobočke, prečo poisťovni v žiadnom prípade moje tel. číslo už nikdy nedám.

Tlačivo teda nemáme. A pritom stačilo tak málo - na pobočke nadiktovať vymyslené tel. číslo. Poisťovňa by svojimi SMS neotravovala mňa, ale úplne cudzieho "nešťastníka". A my by sme mali vysnívané tlačivo. A potom stačilo skúsiť poprosiť zubára, aby nám vystavil nové potvrdenie. So správnym dátumom. Lenže ja neznášam klamstvá a zbytočnú byrokraciu. A tak nemáme tlačivo. Ale keby sme ho aj mali, aj tak peniaze mama nedostane, lebo sme to nestihli najneskôr v deň zákroku. 

Na záver odporúčanie poisťovne: vopred si naštudujte podmienky. 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

Mikloš: Porošenko bol nepopulárny ako Fico, ľudia očakávali priveľa (rozhovor)

Ľudia chcú reformy, no nepáčia sa im nepopulárne opatrenia, hovorí Ivan Mikloš.

Pánik napokon prehovoril. Po rozhovore so Šatanom

Môže za to zrejme jeho minuloročný úlet.

O možnom útoku vedeli. Pre hádky ho však vláda nezastavila

Politická kríza môže ešte viac rozdeliť národ.


Už ste čítali?