reklama

Ako poisťovňa Dôvera núti klientov poskytnúť svoje tel.číslo

Preplatíme vám až 100 eur ročne za ošetrenie u zmluvného zubára. Ale dajte nám vaše telefónne číslo alebo e-mailovú adresu. Nemáte alebo nedáte? Tak sa zaregistrujte v našej elektronickej pobočke. Inak na preplatenie zabudnite.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

Opatrujem mamu. Má vyše 70 rokov. Telo funguje, ale s hlavou je to horšie. Všade chodí so mnou, ale všetko za ňu vybavujem ja. Vo štvrtok sme išli spolu k zubárovi na preventívku. Všetko bolo v poriadku, len zubný kameň bolo treba odstrániť. Voľný termín bol hneď v piatok. Na druhý deň tiež všetko prebehlo hladko. Zaplatili sme za ošetrenie a sestrička ma upozornila, že mamina poisťovňa jej to môže preplatiť. Stačí vytlačiť nejaké tlačivo z ich stránky, priniesť ho potvrdiť, doložiť doklad o zaplatení a doručiť všetko do poisťovne. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Cez víkend som sa pozrela na stránku poisťovne. Zistila som, že máme smolu. Poisťovňa má podmienku, že tlačivo musí byť vytlačené najneskôr v deň ošetrenia. Hľadáte logiku? Aj ja. Nenašla som. A rovnako som nenašla tlačivo. Patrí do skupiny vecí, ktoré sú dostupné až po zaregistrovaní do elektronickej pobočky. Nie som ich klientom. Nevidím dôvod na to, aby som sa tam registrovala. A registrovať tam mamu je úplný nezmysel. Hoci som tušila, že k peniazom sa nedostaneme, rozhodla som sa preveriť druhú možnosť - ísť na pobočku a nechať si tlačivo vytlačiť. Pokojne si môžu na mieste skontrolovať mamine doklady a aj ju osobne (prípadne aj jej zuby). Verila som, že tlačivo nám vydajú a napriek všetkému skúsime podať žiadosť. Smola. Tlačivo sme nedostali. Treba dať telefónne číslo. Bez neho systém nepustí. Čiže, ak chcete preplatiť napr. dentálnu hygienu, tak musíte okrem iných podmienok poisťovne, poskytnúť vaše tel. číslo e-mailovú adresu (vraj aj tak sa to dá) alebo sa prihlásiť do elektronickej pobočky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Už raz som tejto inštitúcii moje tel. číslo poskytla. Vtedy, keď som obidvom rodičom vybavovala nové kartičky poistenca. Vraj, aby mi mohli poslať SMS, že sú kartičky už na pobočke. Super. Až na to, že od vtedy mi vždy, keď som rodičom išla dať predpísať lieky, pípalo cca 15 SMS o tom, aké lieky im boli predpísané (jeden liek = jedna SMS), do kedy platí recept, že som lieky vyzdvihla v lekárni... A dosť dlho som musela po telefóne niekoho z poisťovne presviedčať, že ja toto nepovažujem za úžasnú službu. Že ma to neskutočne otravuje. Že si to neželám. A nech moje tel.číslo navždy vymažú zo svojej databázy. Takto som vysvetlila pani na pobočke, prečo poisťovni v žiadnom prípade moje tel. číslo už nikdy nedám.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tlačivo teda nemáme. A pritom stačilo tak málo - na pobočke nadiktovať vymyslené tel. číslo. Poisťovňa by svojimi SMS neotravovala mňa, ale úplne cudzieho "nešťastníka". A my by sme mali vysnívané tlačivo. A potom stačilo skúsiť poprosiť zubára, aby nám vystavil nové potvrdenie. So správnym dátumom. Lenže ja neznášam klamstvá a zbytočnú byrokraciu. A tak nemáme tlačivo. Ale keby sme ho aj mali, aj tak peniaze mama nedostane, lebo sme to nestihli najneskôr v deň zákroku. 

Na záver odporúčanie poisťovne: vopred si naštudujte podmienky. 

Sylvia Smatanová

Sylvia Smatanová

Bloger 
  • Počet článkov:  86
  •  | 
  • Páči sa:  38x

Človek, ktorý je stále na ceste. Lebo cesta je cieľ. Zoznam autorových rubrík:  Recenzie kníhSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu